نارسایی قلبی نسبت های اپیدمی را دربر می گیرد

mamadghavam
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

چت باکس




captcha


آرشیو
1400
1399
11
آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 49
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

آمار بازدید
بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 72
بازدید سال : 189
بازدید کلی : 19740

اطلاعات شما
آی پی : 3.22.51.241
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : شنبه 8 اردیبهشت 1403
جستجو
امکانات جانبی
درباره ما
تبلیغات



نارسایی قلبی نسبت های اپیدمی را دربر می گیرد

نارسایی قلبی نسبت های اپیدمی را دربر می گیرد
مشاهده


یک مشکل بهداشتی تخمین زده شده نارسایی قلبی است ، هم در کشور ما و هم در سطح بین المللی ، که اکنون به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است. تنها در اروپا ، 14 میلیون نفر از نارسایی قلبی رنج می برند ، که 3.6 میلیون بیمار هر ساله تشخیص داده می شوند.

این یک مشکل بهداشتی است که عمدتا در افراد مسن وجود دارد و به تدریج با افزایش سن ، فراوانی آن افزایش می یابد. بنابراین ، در حالی که در بیماران زیر 50 سال شیوع این بیماری تنها 0.5٪ است ، در سنین بالای 85 سال ، بروز آن به 15٪ می رسد. وی گفت: در رابطه با یک رویداد آگاهانه از انجمن قلب و عروق یونان در مورد نارسایی قلبی ، دانشیار ، دومین کلینیک قلب و عروق دانشکده پزشکی پان گفت: تعداد دفعات نارسایی قلبی در 10 سال گذشته دو برابر شده است. آتن ، P.G.N. آتیکون ، آقای Gerasimos Filippatos - در حال حاضر از بیشتر سرطان ها شایع است. وی گفت: "نارسایی قلبی نتیجه نهایی هرگونه بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر قلب است."

خیلی اوقات ، نتیجه انفارکتوس میوکارد است که بخش هایی از قلب را از بین می برد و قدرت آن را کاهش می دهد. تخمین زده می شود که 22٪ از مردان و 46٪ از زنان در طی 6 سال از انفارکتوس حاد میوکارد دچار نارسایی قلبی شوند. وی گفت: "پیشرفت قلب و عروق ، که باعث کاهش مرگ و میر بیماران پس از سکته قلبی شده است ، متأسفانه منجر به افزایش بیماران مبتلا به نارسایی قلبی شده است."

سایر دلایل شناخته شده نارسایی قلبی بیماری ساختاری قلب (به عنوان مثال بیماری دریچه) و انفارکتوس میوکارد است. با این حال ، فشار خون مزمن کنترل نشده می تواند منجر به نارسایی قلبی شود ، زیرا قلب به دلیل افزایش فشار در رگ های خونی مجبور به عملکرد است و از بین می رود. تخمین زده می شود که حدود نیمی از مبتلایان به نارسایی قلبی رنج می برند زیرا قلب (به دلیل افزایش سن یا فشار خون بالا) آنقدر سخت می شود که نمی تواند خون را بپذیرد.

نارسایی قلبی چیست؟
اما برای درک اینکه نارسایی قلبی چیست ، ابتدا باید درک کنیم که قلب چگونه کار می کند. قلب به عنوان پمپ عمل می کند ، از یک طرف خون را به ریه ها می فرستد و آن را با اکسیژن غنی می کند ، از سوی دیگر به بقیه بدن ، این ماده را با مواد مغذی تأمین می کند. سپس خون به قلب بازگشت تا به ریه ها برگردد. برای انجام موفقیت آمیز این عمل پمپ بدون توقف ، قلب به دیواره های سالم قادر به تشدید ، برای بیرون راندن خون از گردش خون ، بلکه رقیق شدن نیز احتیاج دارد ، به طوری که پس از هر انقباض ، می توان آنها را با خون جدید پر کرد. تکرار حدود 70 بار در دقیقه!

در نارسایی قلبی ، دیواره های قلب ضعیف می شوند و نمی توانند خون کافی را به بدن ارسال کنند. از آنجا که خون و اکسیژن برای تغذیه ماهیچه ها و اعضای بدن کافی نیست ، عضلات خسته می شوند - به همین دلیل بیمار مبتلا به نارسایی قلبی به راحتی از خستگی رنج می برد. در عین حال ، خون کافی به قلب باز نمی گردد زیرا قلب ضعیف نمی تواند با موفقیت پمپ عمل کند. خون ، که نمی تواند برگردد ، در رگ ها جمع می شود و فشار داخل آنها را افزایش می دهد. در همین زمان ، مایعات در بافتهای اطراف ، عمدتاً در پاها و شکم ، (جایی که تورم ورم مشاهده می شود) راهی برای خروج پیدا می کنند. مایع نیز در ریه ها جمع می شود و باعث احتقان و تنگی نفس می شود.

شیوع نارسایی قلبی
در یونان ، مبتلایان به نارسایی قلبی 200000 تخمین زده می شوند ، در حالی که بیش از 500 تخت بیمارستان به طور دائم توسط این بیماران اسیر می شوند. این شایع ترین علت بستری در بیماران بالای 65 سال است و این بسیار مهم است زیرا انتظار می رود این گروه سنی در 20 تا 30 سال آینده دو برابر شود.

امروزه بستری در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی 2٪ کل هزینه های مراقبت های بهداشتی را به خود اختصاص می دهد ، در حالی که در آمریکا کل هزینه (مستقیم و غیرمستقیم) مراقبت از این بیماران از 35 میلیارد دلار در سال فراتر می رود.

بنابراین نارسایی قلبی نه تنها یک مشکل قابل درمان نیست بلکه یک "خار بزرگ" برای بودجه دولت است. نارسایی قلبی همچنین باعث بدتر شدن قابل توجهی در کیفیت زندگی بیماران ، کمی بدتر از مواردی است که در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی مشاهده می شود.

علائم چیست؟
احساس خستگی مداوممشکل در فعالیت های روزانهتورم در کف پا ، مچ پا ، پا یا شکمافزایش وزنتنگی نفس هنگام تلاش یا در حالت استراحتتنفس هنگام خوابیدن دشوار استبیمار در طول شب از خواب بیدار می شود و مجبور به ایستادن است تا نفس بکشد.
نکته اصلی تشخیص زودرس است
"از کسانی که به نارسایی قلبی مبتلا شده اند ، انتظار می رود 40٪ طی 5 سال آینده جان خود را از دست بدهند. این درصد در صورت تاخیر و تشخیص در مراحل پیشرفته بیماری ، دو برابر می شود و به 80٪ می رسد "، تأکید می کند که متخصص قلب و عروق ، مدیر خدمات درمانی ملی ، رئیس کارگروه نارسایی قلبی انجمن قلب و عروق یونانی ، آقای آپوستولوس کاراویتاس.

این به خودی خود نشان می دهد که چقدر مهم است که بیمار بتواند به سرعت یک متخصص قلب را برای تشخیص زود هنگام بیماری تشخیص دهد. تشخیص بیماری شامل یک تاریخچه ، معاینه طبیعی ، کاردیوگرام ، رادیوگرافی قفسه سینه ، پپتیدهای اوره سدیم (نقش اصلی را در تشخیص نارسایی قلبی ایفا می کند و می تواند به صورت پارکلینیکی ، و همچنین قند) و اکوکاردیوگرافی اندازه گیری شود. در بیمارستانهای بزرگ کشور ، کلینیک های نارسایی قلبی سازمان یافته وجود دارد که برای مدیریت کامل بیماری ، با کارمندان متخصص کار می کنند.

پیشگیری و نقش نمک
تغییر سبک زندگی با حرکات ساده و ارزان ، مانند پیاده روی روزانه ، محدودیت نمکی ، کاهش وزن ، ترک سیگار و کاهش مصرف الکل می تواند در جلوگیری از نارسایی قلبی و بهبود آن تغییری ایجاد کند. کیفیت زندگی بیمار. از آنجا که یکی از شایع ترین دلایل نارسایی قلبی عفونت ها است ، باید این بیماران برای محافظت در برابر پنوموکوک و آنفولانزا واکسینه شوند.

استاد قلب و عروق ، Ioannis Parisis گفت: "هرچه زودتر در پیشگیری و نارسایی علامتی قلب مداخله کنیم ، بهتر می توانیم پیش آگهی را بهبود بخشیم و از افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری جلوگیری کنیم."

محدودیت نمک ، هم در پیشگیری و هم برای مدیریت نارسایی قلبی بسیار مهم است. در پیشگیری ، زیرا می تواند فشار خون را بهبود ببخشد ، که همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از فاکتورهای خطر برای شروع CK بلکه در مدیریت بیماری است که از قبل ایجاد شده است.

این بیماری باعث می شود بدن نمک و آب اضافی خود را حفظ کند و باعث احتباس مایعات و تورم متعاقب آن از مچ پا ، پا یا معده و افزایش وزن می شود. همچنین با مشکل در تنفس می تواند باعث گرفتگی ریه ها شود. به دلیل افزایش میزان مایعات ، قلب به سخت تر کار می کند ، بنابراین مقدار لازم خون را به بدن می فرستد. نمک همچنین باعث تشنگی می شود و باعث می شود بیمار آب بیشتری بنوشاند و مشکل خود را حتی بدتر کند. به همین دلیل است که بخشی از رویدادهای اطلاع رسانی انجمن قلب و عروق هلنی به شیوه های کاهش نمک در هنگام پخت و پز ، توسط سرآشپز معروف و با تجربه ، لفوریس لازارو اختصاص داده شده است.

درمان چیست؟
درمان دارویی عمدتاً شامل استفاده از داروهای ادرارآور ، مهارکننده های β ، مهار کننده های α-ACE و مهار کننده های آلدوسترون است. مهارکننده های آنزیم ترانسفورماتور (α-MEA) ، مهار کننده های بتا و آلدوسترون در مطالعات نشان داده شده است که بقای بیماران را طولانی تر می کند. افزودن دیورتیک ها کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشد ، زیرا آنها به فرسودگی بیمار و افزایش دفع مایعات و نمک کمک می کنند.

یک عامل بسیار مهم ، رعایت بیمار با معالجه پزشک معالج است. به گفته آقای فیلیپاتوس ، 48 درصد از پذیرش بیماران مبتلا به نارسایی قلبی در بیمارستان به دلیل عدم رعایت رژیم یا دارو است. در مراحل پیشرفته نارسایی قلبی ، از ضربان سازها و دستگاههای مکانیکی بطن چپ استفاده می شود که محلول نهایی پیوند قلب است.

چگونه نمک را کاهش دهیم؟
آقای لازارو توصیه می کند:

برای طعم دادن به غذاهای خود ، با استفاده از مواد آلی موجود در آشپزخانه ما ، که معمولاً آنها را دور می ریزیم: پوست پیاز ، ساقه جعفری و شوید ، استخوان های مرغ یا گوشت و غیره. با استفاده از تمام این مواد ، می توانیم آبگوشتهای دلپذیری درست کرده و در بسته های یخی در فریزر نگهداری کنیم و از رنگ پستانک دیگری با توجه به نوع آبگوشت استفاده کنیم: سبز برای مایع سبزیجات ، زرد برای مرغ ، زرد برای مرغ ، آبی برای غذاهای دریایی.از گیاهان بالکن ما و ادویه های مختلف استفاده کنید (به عنوان مثال پاپریکای دودی برای گوشت ، مرزنجوش و ترخون برای ماهی ، پودر فلفل قرمز). نمک را به گوشت و ماهی اضافه نکنید ، زیرا آنها حاوی نمک طبیعی خود هستند.
گوشت: آقای لازارو به روشی که بسیاری از پرورش دهندگان در دوره قبل از عید پاک استفاده می کنند اشاره کرد: آنها نمک را به آب حیوان اضافه می کنند. بنابراین هرچه آب بیشتری بنوشند ، بیشتر تشنگی ، متورم و افزایش وزن پیدا می کنند. سرآشپز معروف خاطرنشان می کند: "اگر سعی می کنید گوشت را بپزید یا یک گوشت چرخ کرده را پخته و مایع زیادی به دست آورید ، به این معنی است که گوشت شما حاوی مواد افزودنی زیادی است."
ماهی: ماهی ، به خصوص اگر یونانی باشد (به عنوان مثال یونان پرورش ماهی) ، نیازی به نمک ندارد. "دریاهای یونان را کوهها احاطه کرده اند ، در نتیجه ، تمام آب حاصل از باران ها ، که اجزای آن را از زمین جذب می کند ، به دریا ختم می شود. ماهی بسته به آنچه می خورد طعم خود را می گیرد. همچنین ، دریای مدیترانه حاوی نمک بیشتری نسبت به سایر دریاها است و نتیجه آن این است که ماهی های آن خوشمزه تر است. "، آقای لازارو تأکید می کند. به پخت و پز ماکارونی ، نمک اضافه نکنید ، به خصوص وقتی که دست ساز باشد ، زیرا آنها از قبل حاوی نمک هستند.

نارسایی قلبی نسبت های اپیدمی را دربر می گیرد
مشاهده


یک مشکل بهداشتی تخمین زده شده نارسایی قلبی است ، هم در کشور ما و هم در سطح بین المللی ، که اکنون به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است. تنها در اروپا ، 14 میلیون نفر از نارسایی قلبی رنج می برند ، که 3.6 میلیون بیمار هر ساله تشخیص داده می شوند.

این یک مشکل بهداشتی است که عمدتا در افراد مسن وجود دارد و به تدریج با افزایش سن ، فراوانی آن افزایش می یابد. بنابراین ، در حالی که در بیماران زیر 50 سال شیوع این بیماری تنها 0.5٪ است ، در سنین بالای 85 سال ، بروز آن به 15٪ می رسد. وی گفت: در رابطه با یک رویداد آگاهانه از انجمن قلب و عروق یونان در مورد نارسایی قلبی ، دانشیار ، دومین کلینیک قلب و عروق دانشکده پزشکی پان گفت: تعداد دفعات نارسایی قلبی در 10 سال گذشته دو برابر شده است. آتن ، P.G.N. آتیکون ، آقای Gerasimos Filippatos - در حال حاضر از بیشتر سرطان ها شایع است. وی گفت: "نارسایی قلبی نتیجه نهایی هرگونه بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر قلب است."

خیلی اوقات ، نتیجه انفارکتوس میوکارد است که بخش هایی از قلب را از بین می برد و قدرت آن را کاهش می دهد. تخمین زده می شود که 22٪ از مردان و 46٪ از زنان در طی 6 سال از انفارکتوس حاد میوکارد دچار نارسایی قلبی شوند. وی گفت: "پیشرفت قلب و عروق ، که باعث کاهش مرگ و میر بیماران پس از سکته قلبی شده است ، متأسفانه منجر به افزایش بیماران مبتلا به نارسایی قلبی شده است."

سایر دلایل شناخته شده نارسایی قلبی بیماری ساختاری قلب (به عنوان مثال بیماری دریچه) و انفارکتوس میوکارد است. با این حال ، فشار خون مزمن کنترل نشده می تواند منجر به نارسایی قلبی شود ، زیرا قلب به دلیل افزایش فشار در رگ های خونی مجبور به عملکرد است و از بین می رود. تخمین زده می شود که حدود نیمی از مبتلایان به نارسایی قلبی رنج می برند زیرا قلب (به دلیل افزایش سن یا فشار خون بالا) آنقدر سخت می شود که نمی تواند خون را بپذیرد.

نارسایی قلبی چیست؟
اما برای درک اینکه نارسایی قلبی چیست ، ابتدا باید درک کنیم که قلب چگونه کار می کند. قلب به عنوان پمپ عمل می کند ، از یک طرف خون را به ریه ها می فرستد و آن را با اکسیژن غنی می کند ، از سوی دیگر به بقیه بدن ، این ماده را با مواد مغذی تأمین می کند. سپس خون به قلب بازگشت تا به ریه ها برگردد. برای انجام موفقیت آمیز این عمل پمپ بدون توقف ، قلب به دیواره های سالم قادر به تشدید ، برای بیرون راندن خون از گردش خون ، بلکه رقیق شدن نیز احتیاج دارد ، به طوری که پس از هر انقباض ، می توان آنها را با خون جدید پر کرد. تکرار حدود 70 بار در دقیقه!

در نارسایی قلبی ، دیواره های قلب ضعیف می شوند و نمی توانند خون کافی را به بدن ارسال کنند. از آنجا که خون و اکسیژن برای تغذیه ماهیچه ها و اعضای بدن کافی نیست ، عضلات خسته می شوند - به همین دلیل بیمار مبتلا به نارسایی قلبی به راحتی از خستگی رنج می برد. در عین حال ، خون کافی به قلب باز نمی گردد زیرا قلب ضعیف نمی تواند با موفقیت پمپ عمل کند. خون ، که نمی تواند برگردد ، در رگ ها جمع می شود و فشار داخل آنها را افزایش می دهد. در همین زمان ، مایعات در بافتهای اطراف ، عمدتاً در پاها و شکم ، (جایی که تورم ورم مشاهده می شود) راهی برای خروج پیدا می کنند. مایع نیز در ریه ها جمع می شود و باعث احتقان و تنگی نفس می شود.

شیوع نارسایی قلبی
در یونان ، مبتلایان به نارسایی قلبی 200000 تخمین زده می شوند ، در حالی که بیش از 500 تخت بیمارستان به طور دائم توسط این بیماران اسیر می شوند. این شایع ترین علت بستری در بیماران بالای 65 سال است و این بسیار مهم است زیرا انتظار می رود این گروه سنی در 20 تا 30 سال آینده دو برابر شود.

امروزه بستری در بیمارستان به دلیل نارسایی قلبی 2٪ کل هزینه های مراقبت های بهداشتی را به خود اختصاص می دهد ، در حالی که در آمریکا کل هزینه (مستقیم و غیرمستقیم) مراقبت از این بیماران از 35 میلیارد دلار در سال فراتر می رود.

بنابراین نارسایی قلبی نه تنها یک مشکل قابل درمان نیست بلکه یک "خار بزرگ" برای بودجه دولت است. نارسایی قلبی همچنین باعث بدتر شدن قابل توجهی در کیفیت زندگی بیماران ، کمی بدتر از مواردی است که در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی مشاهده می شود.

علائم چیست؟
احساس خستگی مداوممشکل در فعالیت های روزانهتورم در کف پا ، مچ پا ، پا یا شکمافزایش وزنتنگی نفس هنگام تلاش یا در حالت استراحتتنفس هنگام خوابیدن دشوار استبیمار در طول شب از خواب بیدار می شود و مجبور به ایستادن است تا نفس بکشد.
نکته اصلی تشخیص زودرس است
"از کسانی که به نارسایی قلبی مبتلا شده اند ، انتظار می رود 40٪ طی 5 سال آینده جان خود را از دست بدهند. این درصد در صورت تاخیر و تشخیص در مراحل پیشرفته بیماری ، دو برابر می شود و به 80٪ می رسد "، تأکید می کند که متخصص قلب و عروق ، مدیر خدمات درمانی ملی ، رئیس کارگروه نارسایی قلبی انجمن قلب و عروق یونانی ، آقای آپوستولوس کاراویتاس.

این به خودی خود نشان می دهد که چقدر مهم است که بیمار بتواند به سرعت یک متخصص قلب را برای تشخیص زود هنگام بیماری تشخیص دهد. تشخیص بیماری شامل یک تاریخچه ، معاینه طبیعی ، کاردیوگرام ، رادیوگرافی قفسه سینه ، پپتیدهای اوره سدیم (نقش اصلی را در تشخیص نارسایی قلبی ایفا می کند و می تواند به صورت پارکلینیکی ، و همچنین قند) و اکوکاردیوگرافی اندازه گیری شود. در بیمارستانهای بزرگ کشور ، کلینیک های نارسایی قلبی سازمان یافته وجود دارد که برای مدیریت کامل بیماری ، با کارمندان متخصص کار می کنند.

پیشگیری و نقش نمک
تغییر سبک زندگی با حرکات ساده و ارزان ، مانند پیاده روی روزانه ، محدودیت نمکی ، کاهش وزن ، ترک سیگار و کاهش مصرف الکل می تواند در جلوگیری از نارسایی قلبی و بهبود آن تغییری ایجاد کند. کیفیت زندگی بیمار. از آنجا که یکی از شایع ترین دلایل نارسایی قلبی عفونت ها است ، باید این بیماران برای محافظت در برابر پنوموکوک و آنفولانزا واکسینه شوند.

استاد قلب و عروق ، Ioannis Parisis گفت: "هرچه زودتر در پیشگیری و نارسایی علامتی قلب مداخله کنیم ، بهتر می توانیم پیش آگهی را بهبود بخشیم و از افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری جلوگیری کنیم."

محدودیت نمک ، هم در پیشگیری و هم برای مدیریت نارسایی قلبی بسیار مهم است. در پیشگیری ، زیرا می تواند فشار خون را بهبود ببخشد ، که همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از فاکتورهای خطر برای شروع CK بلکه در مدیریت بیماری است که از قبل ایجاد شده است.

این بیماری باعث می شود بدن نمک و آب اضافی خود را حفظ کند و باعث احتباس مایعات و تورم متعاقب آن از مچ پا ، پا یا معده و افزایش وزن می شود. همچنین با مشکل در تنفس می تواند باعث گرفتگی ریه ها شود. به دلیل افزایش میزان مایعات ، قلب به سخت تر کار می کند ، بنابراین مقدار لازم خون را به بدن می فرستد. نمک همچنین باعث تشنگی می شود و باعث می شود بیمار آب بیشتری بنوشاند و مشکل خود را حتی بدتر کند. به همین دلیل است که بخشی از رویدادهای اطلاع رسانی انجمن قلب و عروق هلنی به شیوه های کاهش نمک در هنگام پخت و پز ، توسط سرآشپز معروف و با تجربه ، لفوریس لازارو اختصاص داده شده است.

درمان چیست؟
درمان دارویی عمدتاً شامل استفاده از داروهای ادرارآور ، مهارکننده های β ، مهار کننده های α-ACE و مهار کننده های آلدوسترون است. مهارکننده های آنزیم ترانسفورماتور (α-MEA) ، مهار کننده های بتا و آلدوسترون در مطالعات نشان داده شده است که بقای بیماران را طولانی تر می کند. افزودن دیورتیک ها کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشد ، زیرا آنها به فرسودگی بیمار و افزایش دفع مایعات و نمک کمک می کنند.

یک عامل بسیار مهم ، رعایت بیمار با معالجه پزشک معالج است. به گفته آقای فیلیپاتوس ، 48 درصد از پذیرش بیماران مبتلا به نارسایی قلبی در بیمارستان به دلیل عدم رعایت رژیم یا دارو است. در مراحل پیشرفته نارسایی قلبی ، از ضربان سازها و دستگاههای مکانیکی بطن چپ استفاده می شود که محلول نهایی پیوند قلب است.

چگونه نمک را کاهش دهیم؟
آقای لازارو توصیه می کند:

برای طعم دادن به غذاهای خود ، با استفاده از مواد آلی موجود در آشپزخانه ما ، که معمولاً آنها را دور می ریزیم: پوست پیاز ، ساقه جعفری و شوید ، استخوان های مرغ یا گوشت و غیره. با استفاده از تمام این مواد ، می توانیم آبگوشتهای دلپذیری درست کرده و در بسته های یخی در فریزر نگهداری کنیم و از رنگ پستانک دیگری با توجه به نوع آبگوشت استفاده کنیم: سبز برای مایع سبزیجات ، زرد برای مرغ ، زرد برای مرغ ، آبی برای غذاهای دریایی.از گیاهان بالکن ما و ادویه های مختلف استفاده کنید (به عنوان مثال پاپریکای دودی برای گوشت ، مرزنجوش و ترخون برای ماهی ، پودر فلفل قرمز). نمک را به گوشت و ماهی اضافه نکنید ، زیرا آنها حاوی نمک طبیعی خود هستند.
گوشت: آقای لازارو به روشی که بسیاری از پرورش دهندگان در دوره قبل از عید پاک استفاده می کنند اشاره کرد: آنها نمک را به آب حیوان اضافه می کنند. بنابراین هرچه آب بیشتری بنوشند ، بیشتر تشنگی ، متورم و افزایش وزن پیدا می کنند. سرآشپز معروف خاطرنشان می کند: "اگر سعی می کنید گوشت را بپزید یا یک گوشت چرخ کرده را پخته و مایع زیادی به دست آورید ، به این معنی است که گوشت شما حاوی مواد افزودنی زیادی است."
ماهی: ماهی ، به خصوص اگر یونانی باشد (به عنوان مثال یونان پرورش ماهی) ، نیازی به نمک ندارد. "دریاهای یونان را کوهها احاطه کرده اند ، در نتیجه ، تمام آب حاصل از باران ها ، که اجزای آن را از زمین جذب می کند ، به دریا ختم می شود. ماهی بسته به آنچه می خورد طعم خود را می گیرد. همچنین ، دریای مدیترانه حاوی نمک بیشتری نسبت به سایر دریاها است و نتیجه آن این است که ماهی های آن خوشمزه تر است. "، آقای لازارو تأکید می کند. به پخت و پز ماکارونی ، نمک اضافه نکنید ، به خصوص وقتی که دست ساز باشد ، زیرا آنها از قبل حاوی نمک هستند.


تعداد بازديد : 342 ا تاریخ: شنبه 27 ارديبهشت 1399 ساعت: 0:08 ا نویسنده: ا


بخش نظرات این مطلب



صفحات سایت

تعداد صفحات : 1

ورود کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

» رمز عبور را فراموش کردم ؟
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
آخرین نظرات کاربران